Kızlar merhaba bekarlıgımdan hatta cocuklugumdan beri goguslerım buyuk estetik görüntüsünü geçtim sağ tarafıma sağ omzuma aşırı derecede baskı ve ağrı yapıyor kollarıma okadar ağır ısler yapmama rağmen cok agrım var zaten eve geldıgımde ayakkabımı cıkartmadan sutyenımı cıkaranlardanım şimdi çalışıyorum mesala gıttım tuvalette cıkarttım ustume ceket gıyıp önünü kapattım sıcakta öyle oturuyorum sgrı cekmekten ıyıdır dıye ınanın en ıyı sutyen en ıyı ölcüleride aldırdım ama artık agrısına katlanamıyorun kilo aldıkca ve yaşla beraber ıyıce buyudu ve sarktı amelıyat olmak ıstıyorum yaptıran varmı aranızda