hatice9689 Olmaz canım niye olsun Allah korusun aşının yan etkisidir. Aşıyı vuran ebe söylemedi mi acaba yan etkisi bunlardir diye
Bu arada yakinimin da öyleydi kolu şişmişti, kızarıp o bölge ateş gibi yanıyordu halsizlik de vardı. Kendiliğinden geçmişti