6 aylık bebeğim doğduğundan beri anne sütü + mama şeklinde ilerliyordum. Hipp kullanıyordum ama son zamanlarda bebeğimin kilo alımı azaldı sağlık ocağında ki ebe de mama belki yaramıyordur değiştir istersen dedi. Bende araştırdım ve golden goat 2 denemeye karar verdim. Bunu da içti çok şükür ama sık içmeye başladı hipp e göre. Acaba doyurucu mu değil çabuk acıkıyor yoksa normali buydu da hippi mi sevmiyordu da az içiyordu anlamadım. Kullanan anneler yazarsa çok sevinirim 🙏🌸