esmaedma Kızlar bebeğin 6 aylık bana ve eşime çok güzel tepkiler veriyor gülüyor ama bizim dışımızda kime gitse ağlıyor huzursuzlanıyor ve hiç gülmüyor normal mi ya bebeği böyle olan var mı
lovelymoms esmaedma benim bebeğim 3 aylık ve 2 aylık olduğumuzdan beri kime gitse ağlıyor annem bile çok alamamıştır kucağına.Özellikle de görür görmez biri kucağına alırsa istemiyor biraz zaman geçince ağlamıyor
tomrisinizi esmaedma e çok normal değil mi dogdugumdan beri yoktunuz siz kimseniz annemi isterim ağlaması bu güzel bişey yabancilayacak kadar insan tanımış işte
ummukerem esmaedma benim bebeğim de 6 buçuk aylık sizinkinin tam tersi😬 kim güzel söz söylese gülse hemen gülüveriyo milletin gözünün içine bakıyor ona tepki versinler diye🫠 böylesi de zor ben muhatap olmak zorunda kalıyorum yabancı insanlarla
cglr91 esmaedma benimki herkese gülüyor gülümse direk gülümser ayırt etmiyor . Mizaç. Kardeşimin bebeği 10 aylık en baştan beri yabancılara asla gülmez dik dik bakar . Her bebeğin mizacı farklı