3 gün gecikme ile gebelik testi yaptım bu sabah ve çift çizgi çıktı 1 saat sonrası lekelenme tarzında kanamam başladı ve çoğaldı gibi sanki..normalde reglim ağrısız geçer ve şuan belim ve kasıklarım çok ağrıyor kızıma hamileliğimde böyle bir şey yaşamamıştım o yüzden bilmiyorum..yarın da sabahtan tekrar test yapacağım sonuca göre de kan vereceğim..bu şekilde olup hamile olan var mı acaba?