Kızlar bebegim 28 aylık altı ay önce kardeşi oldu. Sonrasında sürekli bir vurma itme eylemine başladı ilk başlarda sadece kardeşine yapıyordu şimdi herkese karşı öyle kızıyorum, sakin kalıyorum, anlatıyorum yok olmuyor ne yapsam vazgeciremedim. Bugün bı oyun gruba gittik çocuklar elinden biseyi aldığı an ya itiyor ya vuruyor. Başına gelen var mı ne yapabilirim. Gün içinde de çok agresif çok mızmız bir çocuk oldu ki sürekli de biseyler yapıyoruz. Lütfen basinan gecen varsa bana anlatsın nasıl bir yol izlemeliyim