Kızlar bebeğim bir haftalık asla ve asla emmiyor emmek istemiyor mama veriyorum biberonla ve süt sağıyorum olduğu kadar onu veriyorum her seferinde emzirmeyi deniyorum ama almıyor memeyi çok vicdan azabı çekiyorum siz bir şeyler söyleyin de kendimi iyi hissedeyim sakinleseyim , zaten lohusalik dönemi insanı yıpratıyor sürekli ağlayasım geliyor