annediyebiri Merhaba anneler çocuğunda veya çevresinde faktör 11 eksikliği olan var mı? Bu eksiklik yüzünden Herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı?
bersahefemm annediyebiri valla a,b,c sini bilmiyorum ama 2 yaşında teşhis konuldu şuan 22 yaşında.hastalık devam ediyor ama azaldı ,erkek çocuklarında ömürlük bi hastalık hemofili.kendisi de tıp okuyor yeğenimin doktor olcak inşallah.