eylulbebesi_ Kızlar oğlum 12 buçuk aylık oldu bir kaç gündür kendine tokat atıyo iki eliyle birden vuruyo normal mi yaa yaşayan var mı
mrvikrmz eylulbebesi_ canım benim kızımda öyleydi Dr A götürdüm hatta bu konu için Dr ona yapma etme demeyin sadece engel olmaya kafasını dağıtmaya çalışın demişti sonra bırakıyor
Pamukhanim_ eylulbebesi_ 12 aylık tam kızım 1 haftadır kafasına vuruyor böyle bişey olmayınca perşembe günü sormuştum doktora bir sorun değil inat yapabilir başka şeylerle oyalamaya çalış demişti o yapmaya başlayınca sevdiği şarkıları açıyorum bende
eylulbebesi_ mrvikrmz genelde bende öyle yapmaya çalışıyorum ama anlamadım gitti canı acımıyo mu diye🤷🏻♀️