Kilosu boyu iyi ama kızlar yedirene kadar ne cekıyorum meyve olsun süt ürünleri olsun peynir haric sever yer bal tahin recel felan da sever hatta tatlı kasıgı dıyelırım ama yemeğe gelince yok sadece pilav sade bulgur pilavı istiyor her yemekte pilav dıyor et deseniz kıyma deseniz cok cok nadir anca corba içinde kıyma olcak oyle yıyor gunu meyveyle kapattığını bilirim ama sürekli elinde bişey oluyor meyve tarsız gelısımı güzel ama vitain deglerle ne alemde bılmıyorum kan alamıyorlar Bi türlü elinde sevdıgı bısey olsun yıyor o zaman goren de oha nasıl yıyor dıyor gelin bıde bana sorun oyun oynarız yedirmek İcin vallaha kac kere kek yaptı oyle yemek yediririm bulasık yıkayalım hadı diye yemek yediririm bende yoruldum vitamin eksikliği mı var diye düşünüyorum ama kan alamıyorlar bizim gıbı olan var mı ya bu arada kızlar receli gorsun o kavanozu cıldırmıs gıbı aglıyor ekmege koy dıyor uzuluyorum veriyorum yemek yesin istiyorum neler yapıyorum artık yemekten sogudum yemiyor diye yapasım gelmiyor yapsam yese keşke diyorum şu iştah suruplarını da kullanmak istemiyorum acıkcası dunden beri de mandalinaya taktı kafayı kac tane yedı sayamadım bile sakladım dolabı acıp aglıyor bitti diye