Kızlar bebeğim düzeltilmiş 19 aylık ve gelişim geriliği olduğunu düşündüğüm için doktora gittik beyin MRı çekildi ve Pvl olduğunu öğrendim doktor detaylı bir bilgi vermedi sadece hafif Pvl diyip gönderdi. Şimdi başka bir nöroloji doktoru arıyorum fakat randevu bulamıyorum bu süreçte ne yapmam gerekiyor siz neler yaptınız hangi kurumlara gittiniz