tazebiirannee Kızlar xiaomi robot süpürgem var uzun zamandır kullanmıyorum yepisyeni duruyo acil satsam çok iyi olucak biraz sıkışık bi dönemdeyim ama hemen nerden satabilirim bilginiz var mı L ile olan uygulamadan satamadım ilanın süresi doldu
momgizy tazebiirannee sahibinden letgo ve dolap. Dolapta çok fazla komisyon kesiliyor yalnız yine en iyisi sahibinden ve letgo 😕
tazebiirannee humeyrasm şuan acil nakit ihtiyacım var zaten kablosuz süpürgem var kullanmıyorum durup duruyo
asya358_ tazebiirannee fiyatını yüksek tutuyorsan ondanda olur Canım. Piyasaya göre biraz aşağı vermen gerek. Ona vereceğime gider sıfırını alırım diye düşünüyor herkes hepimiz
kirmiziucanbalon tazebiirannee neden kullanmıyorsun. Valla çocuk hasta olunca her gün açmaya basladım