elasu41 İki ay yedi günlük bebeğim var ilk başlarda günde iki ya da üç sefer olacak şekilde mama takviyesi veriyorduk son bir aydır günde bir bazen iki genellikle sadece bir kere gece mama veriyorum ama son bir haftadır mamayı tamamıyla içmiyor sma mama kullanıyoruz daha önce hip ve Aptamil denedik onları da tam anlamıyla sevmedi biberonla şu an 90 cc mama yaptigimda bile on cc kadar içip sonrasında örüyor ama memeyi aldığımda gayet güzel emiyor kendi sütümü koyup denedim yine biberonu reddediyor biberonlarını da değiştirdim benim gibi bu konuyu yaşayan var mı tecrübeli annelerden destek bekliyorum
gamzemissss elasu41 yani sonrasındada almıyor diyeceğim çünkü aynı bebeğinizle 2 aylıkğın başlarında yapmaya başladı
rabisuu elasu41 bende biberon reddi yaşamıştım ama sonrasında philips avent aldım meme ucuna benzediği için onu aldı, biberonu değiştirmeyi mi deneseniz?
fatmacemre elasu41 ben yaşadım 4aylıkken memeyi bıraktı mecbur mama başladık başta yiyordu bi iki ay sonra yememeye başladı ne yaptımsa yemedi meme gibi yaptı bende biberona yapıp kaşıkla içiriyorum gece de uykulu az az çekip bırakıyor 1 saate yiyor bazen yemiyor kalıyor mama döküyorum gece kaşıkla veremeyeceğim için
gamzemissss Bende de aynı şey oldu şimdi aptamil pronutra aldık 2 gün içti şimdi diliyle geri itiyor bebeğim 2 ay 20 günlük , artık vazgectim yediğime dikkat edip sadece emzircem sağ salim ek gıdaya bi geçelim diye dua ediyorum ben biberon vermekten yıldım
elasu41 rabisuu chico ve Dr browns kullanıyoruz ama Philips daha mı iyi Çünkü Dr biberonu içiyordu bsşlarda şiş neler kullanıyorsunuz
ben941_ elasu41 phlips avent çok güzel bir biberon e bebekte var pahalı ama olsun yeterki aç kalmasınlar
rabisuu elasu41 Ben philips avent kullanıyorum başlığı daha çok memeye benziyor o yüzden reddetmedi biraz pahalı ama en azından ondan içiyor😅
fatmacemre fatmacemre yani biberon da değiştim plips avent kullanıyordum baştan beri baktım yok değiştim chicco aldım mama değiştim yine yine aynı