Bebeğim 1 yaşında öncesinde anne baba dede gel git hav hav gibi kelimeler kullanabiliyordu fakat yaklaşık iki haftadır hiçbir kelime kullanamıyor ve sürekli ıııı diye işaret ediyor kelimeleri unuttu mu yada ne olmuş olabilir sürekli ilgileniyorum özel olarak ama yok kelime çıkartmıyor ağzından lütfen düşüncelerini paylaşır mısınız