cikolatacanavari sizin yine iyiymiş ben 26 bin ödedim 🤯 etkinlik kitabı, ingilizce etkinlik kitabı vs alındı, okul eşofmanı verildi yazlık-kışlık, bir de çocuğun fotoğrafının olduğu bir okul çantası yaptırıp veriyorlar.Geri kalanlar da yapılan diğer etkinliklere gidiyordur.Haa artan illa ki olur olmaz değil.Ben memnunum güzel bir okul çocuğuma kattıklarının yanında gözüme gözükmez bu para.Ben 1 aylık da versem mecbur çocuğa kitap alınıyor, eşofman veriliyor, çanta veriliyor o kadar istemeleri normal.Siz de alınan kitapları ve kırtasiyeleri geri almak şartıyla ödeme yaparsınız ve 1 ay sonra da alırsınız