brvnkr İki aydır karnım ağrıyor şişkınlık guruldama Kabızlık gaz oluyor buğünde sol karnımın tarafında şişlık var hayatımı çok etkılıyorum bıktım artık geçen gün dahıleye gıttım sadece bi Şurup verdi hangı bölüme gitmem lazım