Yarım kundak yapıyorduk biz. Kundağı görünce sinirleniyordu ama benim bebeğim uyumak istemiyordu. Onu uyutacağımizi anladığı an sinirlenir. Bu arada başka bir yol deneyin çünkü bir de kundağı bırakmakla uğraşacaksiniz. Şuan kundaksiz uyumuyor 4. Ayda hiç uyumaz mesela