Kızlar kızım çarşamba günü ateşlenmeye başladı acile götürdüm bogazi kızarmış dedi antibiyotik verdi dün elleri ve ayaklarında kırmızı benekler çıktı acile gittik el ayak hastalığı dedi bogazindaki kızarık enfeksiyondan değil el ayaktanmis megersem bugün ateşlenmeye başlayalı 3.gun ve döküntüler ayaklar ve ellerde arttı kaşıntı ayaklarda çok fazla nasıl rahatlayabilir birde tahminen daha bitmesine kaç gün var ilk ateşlendiği günden mi saymam gerekiyor 5-7 günde geçiyormuş çünkü