pembebebis Kizlar merhaba bebegim 12 gunluk. 3 gundur yan yatirdigimda saga sola donuyordu, bugun yuzustu de donmeye basladi. Bu kadar erken donmesi normal mi? Bebekler ne zaman donmeye baslar
SheDoesntCare pembebebis benim bebeğim 3bucuk aylıkken tam dönmeye başladı kızım da 5aylıkken 🥲sizinki yakında kreşe de başlar 😂
BordoHuniliAnne pembebebis Benim oğlum da 40′a çıkmadan bir kaç kere dönmüştü, 2. Çocuğum olduğu için şok olmuştum Çünkü kızım yaklaşık 5 aylıkken dönmeye başladı 😅 eski hesabımda bir yorumda yazdığımda abartma falan diyenler vardı, Sana da inanmayanlar çıkar. Bazı bebeklerde oluyor ya ama asla kanepeye koltuk üzerinde tek bırakma dikkat et.
pembebebis SheDoesntCare evet altini almak icin sirt ustu yatiriyorum, aninda saga sola donduruyor kendini. Bugun de yuzustu yapti iyice korktum
minikmisimben pembebebis öyle demeyin ilk kızımda hastanede ilk gecemiz yatağıma yatırmıştım yan yatıyordu. Gece 4 falan saat. Lavaboya kalktım işte görümcem yardım etti tam giderken geri döndü korkuluğunu kaldırdı yatağın. İçime kurt düştü ne olur ne olmaz dedi. Bende yeni doğan bebek ne olacak kız olduğu yerde kalır falan dedim. Döndüğümüzde uyanmıştı korkuluğun yanındaydı nasıl kaydı bilmiyorum da ortadaydı tam bıraktığımızda. Şok olduk ikimizde.
pembebebis BordoHuniliAnne evet benim de korkum o zaten, kasla goz arasinda dondugune denk geldigim icin kanepede falan tek birakmaya korkar oldum, en cok da uykuda donerse diye tetikteyim hep
bidebayilistersenferiya pembebebis ne ara gözünü açmış da dönmeye baslamis maşallah ama bana gelişim basamakları açısından imkansız geliyor. İnterestingg
pembebebis bidebayilistersenferiya annemle biz de saskiniz, sizi hic boyle hatirlamiyorum 10 gunluk bebek donmez ki dedigi icin yazdim zaten endiselenip
atarepla Benim oğlum da doğduğu gün bile dönüyordu ama 40ı çıkıp biraz ağırlaşınca dönemedi taaa 4.ayda tam tur dönebildi tekrar. İşiniz çok zor umarım bırakır dönmeyi :D Yenidoğan bebek fır fır dönerse sürekli başında nöbet tutman gerekir:D
pembebebis atarepla masallah dogdugu gun bile. Neyse ki birakmis, umarim bizimki de birakir :D ve normal vakti geldiginde baslar tekrardan
BordoHuniliAnne pembebebis gerçekten stresli ama daha sonra bıraktı benimki, İnşallah seninki de bırakır gerçekten zor bir durum.
bidebayilistersenferiya pembebebis yapay zekaya sordum refleks veya anlik olarak yapabilir buna gerçek bir donme denmez yine de dikkatli olun diyor