Arkadaşlar bebeğim henüz 1 aylık ve bugün o kadae çok kustuki sürekli kustu ve avuçlar dolusu kustu. Aynı zamanda ishal ve terleme var . Ateşi yok . Doktora götürdük temiz çıktı tahlilleri sadece kaka tahlili kaldı o belirleyecek. Varmı sizinde böyle olupta önereceğiniz birşey