Bu durumu yaşayan anneler lütfen bana taktik verin oğlum 3 yasında bundan 6 gun once bezı cıkardık basta hersey normal gıdıyordu ıkı gun hem kakasını hem cişini yapıyordu kendı oturuyordu laızmlıgına 3.gunde 4 kere kakasını yaptı fakat o kadar çok yapınca korktu ve kakasını tutmaya basladı ne yapsam ne etsemde yaptıramadım şurup aldık yumusatsın dıye 4 gun tuttuktan sonra oyunla zar zor bı sekılde yaptırabıldım kakasını ama yıne aynı kakasını tutuyor çişde tamamız ama kakasını tutuyor yapmıyor tavsıyelerınız varsa alırım😟