Merhabalar oğlum 10 aylık emekleme pozisyonuna geçiyor yaklaşık 1 aydır ama sonra kendiliğinden bırakıyor emeklemeye hiç niyeti yok gibi. Ayaktayken elini tuttuğumuzda adım atıyor koltuğa yaslarsak kendi başına duruyor ama hic kendi tutunup ayağa kalkmaya çalışmıyor. Normal mi kızlar ya çok kafama takıyorum. Erken mi daha.