Anneler merhaba bi konuda bilginize ihtiyacım. Doktora gittim genel cerraha meme kontrolüne sağ meme dokusunda hafif distorsiyon oluşan alan mevcut şekilnde rapor düzenledi mr önerdi. Emzirme sonrası başına böyle bişey gelen varmı çok tedirgin oldum mr günümü bekliyorum ama kendi kendimi yiyorum ya bişey varsa diye ?