kayipbaliknemo nüfus müdürlüğünü ilk kez duydum daha bugün nufüs müdürlüğündeydim böyle birşey olsaydı söylerlerdi çünkü dile getirmiştim.
Ama internette bakınca saülıkocağına gidip dilekçe yazman gerektiği yazıyor burda biri daha dilekçe vermen gerek dedi. Pazartesi sağlık ocağına gidicem