16 aylık bebeğim dogdugu günden beri Molfix kullanıyorum memnunum da. 1 ay önce ishal oldu ve sonrasında pişik gibi diyeyim kizarikli geçmiyor tahliller yapıldı kremler kaç tane denedim ama yok bildiğiniz komple poposu egzema gibi pütürlü baby turco aldım daha geçirmedi. Bu durumu yaşayan önerisi olan var mı çok kötü durumdayız çünkü