doravedoruk 2 yasinda halen kullaniyorum.cunku cildi bnce halen cok hassas,göruyorumda neticede..agir kimyasal iceriyor kndi deterjanlarmiz..ne yazikki uzun bi sure daha bebek deterjani ile dewam edecegim.digerleri icime sinmez.14 aylıkta kucuk yani dahi bnce.