zmraa Kızlar bir haftalık bebeğim var meme + mama olarak besleniyor. Sma marka mama kullanıyoruzz. Her mama içtikten sonra ufak bir ağlıyor karnı ağrıyor sanırım sonrasında büyük tuvaletini yapıyor normal mi yoksa bebegimi ishal mi yapıyor acaba
birmommy zmraa yenidoğanda mideye besin gittikçe beyin bağırsakları boşalt yeni süt geliyor gibi bir ileti yoklarmış her beslenme sonrası kaka yapması normal diyordu doktor ama yine de doktorunuzla görüşün tabi
anayimcanim Bizde aynıydık. 10 dakikada bir kaka yapıyordu. Kaç doktora sordum normal dediler. 2 aylık oldu hala çok sık kaka yapar. Rahat rahat yapsın ne güzel hiç telaş yapmayın
birmommy zmraa rica ederim benim bebeğim de öyleydi günde 5 defa belki daha fazla kaka yapardı 5 aylık oldu yeni yeni günde bire düştü
zmraa birmommy anladımm perşembe günü sağlık ocagına gidiceğez boy kilo kontrolü için sanırım orada belli olr iyi gelip gelmediğii
birmommy zmraa evet aynen böyle şeyler aklınıza takılırsa haftalık takip edin sonra kilosuna bakın bir haftalık kilo alımı size bilgi verir Meme reddi vs durumları olacak illaki inşallah olmaz da o zaman aklınızda soru işareti kalırsa haftalık takip yapın 🩷