Merhabalar arkadaşlar beş ay 28 günlük bebeğim var sürekli ağlıyor doğduğu günden beri sürekli ağlıyor altını temizlerim karnını doyururum ne biliyim her şeyi yaparım ama bir türlü ağlamasına çare bulamadık gazlı bir bebekti kullanmadım gaz damlası kalmadı yani artık gerçekten çok çaresizim ne yapacağımı şaşırdım ondan hariç üç tane daha çocuğum var diğer üçünde yaşamadığım tüm problemi bu bebeğim de yaşıyorum yani artık o kadar çaresizim ki kollarımda derman yok gece uykularım sıfır gündüz hiç ama hiç kesinlikle hiçbir iş yapamıyorum İnanın ev işlerini yapacak gücüm bile kalmıyor zar zor yemek yapabiliyorum onun dışında sürekli kucağımda sürekli ağlama ya ne yapacağımı gerçekten çok şaşırdım bu bebeğin mizacından mu yoksa yaramazlığından mı yani artık bir çözüm bulamıyorum ne diyeceğimi de bilmiyorum doktora da götürdüm herhangi bir sağlık sorunu da yok benim gibi olan anneler lütfen yazın dertleşelim destek olacak kimsem de yok😔