elisa2705 gokcemik Merhaba bende bu araştırmadaydım henüz kendim daha gitmedim ama arkadaşım Vega da çocuk Dr yonca atılbaz tavsiye etti kendisi çok memnun isterseniz bi araştırın
minikmucizem59 gokcemik Doğumdan sonra İlk kontrol de vatan hastanesinde Çağatay bey baktı memnun kaldım Sonra devlet hastanesinde Melda Akgül hanıma gitiik daha iyi geldi bundan sonra rutin kontrolleri Melda hanımla devam etcem
berrakhsmnlr gokcemik merhaba ben vatan hastanesi Mehveş hanıma götürüyorum doğduğundan beri şuan 2 yaşında hala memnunuz whatsapptan da ulaşabiliyorum acil durumlarda