mamacitaa_ Serifealya öyle öyle 🥰 suni sancı da aldım ama normal gelmedi hanımefendi :) Size de kolay hayırlı bir doğum diliyorum ❤️
iyikianneyimm Serifealya valla bazen olmayınca olmuyor ben evi alt üst etmiştim temizlikte, merdivenleri neredeyse üçer beşer çıkacaktım, ananas, hurma, pilates neler neler denedim ama olmadı fitille suni ile doğum yaptım..
lovelymoms Serifealya 37. Haftaya kadar çalıştım sonrasında hergün yürüyüş temizlik ve egzersiz yaptım hergün ama olmayınca olmadı 41. Hafta suni sancı ile doğurdum
defnesmam42 Serifealya ben sürekli.merdiven inip çıktım hızla bilsem yapmazdım valla birde bahçemiz vardı eğil doğrul çok yaptım 37+2de geldi
orkide2 [silindi] hamileliğim boyunca oturduğumu nazlandığımı hatırlamıyorum yürüyüşler squatlar aksak gebe yürüyüşleri merdiven inip çıkmaları ilişki hurma eksersizler neler neler yok gelmedi 15 saat ağrı çektim hala açıklık yoktu sezeryana alındım olmayınca cidden olmuyo
alavya Serifealya youtube de bir video vardı bunla ilgili bayağı bir egzersiz yaptım gün içinde aksak yürüyüş dedikleri yürüyüş yaptım ve 3 gün 10k yürüdüm 3. Günde 39+1 de bebisim geldi ve 3 gün önceki muayenede henuz kanalde değildi bile :)