sarikavun çiftliğimiz var oradan aldım ama cıvık oluyor baya sakızımsı oluyor maya olarak da market yoğurdu kullandım tadı ekşi oluyor zaten ev yağımı yoğurt yiyemiyorum ben bebeğimde çok yemedi 19 aylık hala sevmiyor yoğurt içine koyun sütü koyarsan daha sert olur