TospikEmirr Kızlar 10 gün önce oğlum çekmece kulpuna çarptı ve kaşının en yukarı kısmı maalesef patladı.yarası iyileşti gibi ama iz kalacak galiba iz için bir krem önerisi istiyorum. Bide patlayan yerde kaş çıkar mı ? Aynı durumu yaşayan var mı
sarikavun TospikEmirr evet ikisi basarilidir ancak gun isigi gormemesi gereken kremler o uuzden aksamlari surun sabah da mutlaka yikayin yoksa lekelenme yapar
sarikavun TospikEmirr gunes degil gun isigi gormemesi gerek dikkat edin ev icindeki gun isigi bile leke yapabilir
TospikEmirr sarikavun gündüzleri sürmedim hiç bugün sürdüm siz böyle diyince hemen temizledim . Mesela sabah erkenden kalakmaz bebeğim 7 den sonra ev gün ışığı görüyor o zaman silmem mi lazım . Leke dediğiniz nasıl yani karartıyor mu orası çok mu kötü oluyor
sarikavun TospikEmirr lekeleniyo iste nasil bizim cildimiz gunes lekesi oluyo oyle. Uyurken ugrasmaniza gerek yok sabahlari uyaninca temizleyin yeter. Aksam surun sabah da temizleyin. Sabaha o kadar etkisi kalmaz zaten ama biz hep oyle oneriyoruz leke ihtimali var sabaha mutlaka yikayin silin derim. Ben dis doktoruyum ama yara iyilesmesi uzerine tez verdim ordaki calismalardan biliuorum. Cok sık kullanirim fito ama hep dikkat etmek gerek
visneliturta_ Benim kızımın da kaşı patladı yapistirmislardi birde madecasol.ve kantoron.yagi önerdi plastik cerrahı kullandik epey ise yaradı
TospikEmirr visneliturta_ izi hepsi geçti mi yoksa hala var mı ? Bide kaşı tekrar çıktı mı ? Ne zaman yaşadınız bu durumu
TospikEmirr sarikavun anladım çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz bu sadece Fito için geçerli dimi madecassol içinde geçerli mi peki ?
TospikEmirr sarikavun diş doktoruyum dediniz bişey sormak istiyorum benim oğlumun alt ve üst dişlerinde kahverengi lekeler olmuşmuş dişlerini fırçalıyorum ama zorla o lekeler nasıl geçer ya daha niye olmuş olabilir canımı çok sıkıyor ya
sarikavun TospikEmirr fito madecasol gibi epitelize eden yani yarayi hizli iyilestiren tum kremler icin gecerli. Sari kantoron yagi da gormez mesela gun isigi. Bu tarz iyilesmeyi hizlandirici kremler gece kullanilir.
visneliturta_ TospikEmirr 10 aylikken düştü yürümeye çalışıyordu kaş cikmaz dediler ama çıktı cok.sukur cok.dikkatli bakılmadikca belli olmuyor suan 23 aylık