Kızıım 2 yaş boyu 87 cm kilosu 13 kg hemşiremiz beslenmesini sordu yemiyor mu gibisinden boyu biraz geri kalmış demeye getirdi. Ertesi gün parkta 2 yaş epey uzun kız bebek gördüm çok mu geri kaldı diye endişelenmedim değil İnternete baktım biraz ortalamada sanki.
Günlük atom veriyorum balık yağına da biraz ara verdik ama tekrar başlayacağım.
Sizde boy kilo gelişimi nasıl neler yapıyorsunuz fiziksel gelişimi için