Arkadaşlar biliyorsunuz ki kızım hasta. Burnu akıyordu sonra bronşite döndü acile gittik serum taktılar ilaç verdiler o gece düzeldi. Sonra sabahına kusmaya başladı iştahsızlık başladı çok kusunca tekrar acile gittik yine serum lavman yaptılar gazı var diye gece yine düzeldi eve döndük sabahına yine aynı. Üç gündür yemek yemiyor sadece meme emiyor su bile içmiyor. Az bişey yemek yese su bile içse kusuyor ilaç zaten içmiyor zorla ağlayarak içiriyorum ağzından atıyor kendini kusturuyor. Napıcam şaştım kaldım o kadar halsiz ki yeri geliyor ağlamaya mecali olmuyor ilaçları içiremiyorum zorla içirdiğimi de çıkarıyor yemek yemiyor. Bugün daha kusması uyandığından beri ama hala yemek yemiyor su içti biraz. Beklemekten başka çare yok mu babaanne anane tavsiyesi olan bu iyi gelir diyem var mı? Hastaneye mi gideyim yoksa tekrar