buketkckoglu Kızlar merhaba bebeğimin bugün ikinci ay aşıları oldu ben rotayı da aynı anda yaptırdım herhangi bir sorun olur mu yapan var mı benim gibi ?
Nurtkn4242 buketkckoglu ilk kızımda rota aşını ilk dozunu 3 aylıktı yaptırmıştım ben aynı anda yaptırmamıştım hemşiremiz doktorumuz öyle onermişti şimdi oğlum 2 aylık bu ayın 22 sinde aşı günümüz var yine beraber vurdurmak istemiyorum
sinemmc Merhaba, ben de bunları aynı anda yaptırdım ateş huzursuzluk gibi şeyler olmadı fakat bi bağlantısı var mıdır bilmiyorum benim kızım 3-4 gün kaka yapmadı .
buketkckoglu sinemmc teşekkürler içim rahatladı, benimkisi genelde düzenli olarak 3 gün yapmıyor 4. Gün kaka günümüz oluyor henüz daha küçük olduğu için doktor anca düzene girebilir bazı bebeklerde dedi ama aşıdan sonra da belki öyle belirtiler olabilir :)
altaylardantuna Benim oğluma da bir gün ara ile yaptırdım 2. Ay aşılarını ancak ben ateş sorunu yaşadım 4 saatte bir calpol vermemi önerdi doktorumuz ve çaresiz kalıp ılık duş aldırmak zorunda kaldık
buketkckoglu altaylardantuna evet doktorum bana da ateş belki yapabilir calpol kullan dedi bakalım yapacak mı 🥹
altaylardantuna arzumkartall kalca ultrasonu ile odedim 2750 verdim ama ya 2500 ya 2350 zaten damla şeklinde eczaneden alınıyor galiba onlar getirtti
altaylardantuna arzumkartall evet Allah korusun kanlı ishal,kusma yine ishal ve kusma gibi viruslere karşı cocukları koruyormuş rotavirusune karşı koruyormuş bu tehlikeli ve ölümcül bir virüsmüş bu aşı kolay atlatmasını sağlıyormuş ağız yoluyla alınıyor doktorunuza da danışabilirsiniz tabi ki farklı korumalarıda vardır ben bu kadar biliyorum
nye2854 Çocuk doktoru hepsini bir arada yaptırabilirsin zaten ağızdan dedi, ben ağır olur diye yaptırmadım, bebeğim 2.5 aylık, 3. Ayında hem rota hem menenjit yaptıracağım