Dün sordum bazı arkadaslar aydınlttı sagolsun .
Annemde su belirtiler oldu
2 aydır falan gecmeyen vajinal mantar olmuş
İdrarim köpüklüydü diyor .
Sıksık idrari gelmis
Birde ciddi bi Kg kaybı oldu 1.2 ay icersinde
Zaten ben kg zayıflıgını görünce götürdüm ve
Yüksek cıktı aclık sekeri .
Aclııgı yuksek cıkanlar ne yapmalı acaba Nasıl davranmalı?