Merhaba kızlar oğlumun alnında şakaklarında kıllar mevcut endokrine götürdüm hormonal sorun olmadığını söylediler ama kıllar bariz belli oluyor ve bu beni gerçekten çok üzüyor yarın öbür gün okula başladığında farklı zorbalıklara maruz kalacak diye çok üzülüyorum bir yöntemi veya çözümü bir şeyi yok mu bu saatten sonra dökülür mü başına gelen var mı?