Kuzeymiram Raglken mantar enfeksiyon olanlar kadın dogum muayneye gidiliyormu , raglimin bitti ama lekelenmem var cokta kaşıntım.var , gidiliyormu kadın doguma bilgisi olan
eymenku Kuzeymiram genelde zaten açıp bakmıyorlar kaşıntı varsa mantar ilacı veriyorlar ama gerekirse açar bakar leke olması sorun değil
asya358_ Kuzeymiram bendede vardı hamileydim hatta muayene etti alttan canım ona göre de mantar dedi ve ilaç yazmıştı. Ama çok kaşınıyor duramıyorsan mecbur git napacan