octaviablakee ilk çocuğumda tecrübesizlikle ne bulursam almıştım sonra hepsini verdim 😄
İkinci çocuğa çok daha sade bi listem var; bugün yaptım bazılarının alışverişini..
Oioi ler aşırı kullanışsız geldi bana. Almadım tekrar almam ❌
Peg perego tatamia almıştım. Aşırı hantaldı, verdim o kadar hantalını almam ❌
Ama hafif yatar pozisyonu olan bir mama sandalyesi almayı da düşünüyorum ✅
Wee babynin silikon başlıklı kaşıklarından çok memnun kalmıştım yine onlardan aldım ✅
Kaşık çatal taşıma çantası benim için önemliydi ondan aldım ✅
Silikon tabakları hiç sevemedim, melamin güzel beslenmelikler arıyorum, hem çok daha uzun ömürlü hem de temizliği kolay oluyor. ✅
Phillips wasabi ilk çocuğumda almadım, onsuzda gayet oluyor her şey sağlıklı bir şekilde evet. Ama şeytan bir dürtüyor almam için bu sefer, kararsızım ❓
Cam rende çok kullanışlı ama tipini sevmiyorum, seramik rende aldım bu sefer ✅
Buharda pişirme aparatı ✅
Minik (cam) mama kapları e bebekteki. (Porsiyonluk yoğurtlar için) ✅
Yüzük şeklindeki meyve filelerinden aldım wee baby nin ✅
Yulaf unuymuş, bebek tarhanasıymış vs hiçbirşeyi baştan almayın bence. Doktorla adım adım ilerleyecek çocuğunuz onun gelişimine ve alerjik durumuna göre almakta fayda var.. zaten ilk zamanlarda kabak, tatlı patates, yoğurt , havuç fln tüketecek bir süre.