1momm2baby önce ılık-sıcak (cok sıcak değil)uygulama yapın.sonra futbol tutuşu emzirin ve sağın.sonra soğuk uygulama yapın(soğuk uygulama önemli).masaj yapmak isterseniz de cok bastırmayın olur mu.yukardan asagı doğru elinizle yavas yavas bastırın.ben cok şey denedim.cok cektim mastitten şimdi korkudan 5-6saatte bir emziriyorum.bebwgim 4,5aylık.hala korkuyorum ve kimse ne zaman riskin bitecegini bilmiyor.bide ben 2 kutu antibiyotik kullandım.eger 2-3gün içinde kötüleşirseniz bir genel cerraha görünün.