alinmom doktorun daha once yazdigi ilaci sagkik ocagindan yazdirip kullaniyordum bide zalainde kullaniyordum geciyor ama yine tekrar ediyor raglden sonra, bu arada birsey sorucam raglim bitti lekelenmem var sadece , doktor muayne ediyormu kadin dogum yoksa etmiyormu