Kızlar zaten anne sütü almıyor. Bu ara mamayı da asla içmek istemiyor sadece ek gıda almak istiyor. Alttan 2 dişi patladı ona bağlıyorum ama çok üzülüyorum anne sütü almadığı için mamayı bari içsin istiyorum yok yok ne yaparsam içmiyor kaşıkla veriyorum ağzından çıkarıyor, kaşık biberonla veriyorum ağlama krizlerine giriyor. Mama değiştirdim yine içmiyor, böyle bi durum yaşayan oldu mu çözüm buldunuz mu mamayı pekmezle falan tatlandırıyorum ona rağmen içmiyor napacağım böyle ya 😒