Seda3399 Şimdiye kadar hiç kullanmadım ama artık arada çiş kacirio sanki konu kalio gibi sadece duru granül kullnaniodum yumuşatıcı öneriniz varmi
livanurvealpinannesi61 Seda3399 yumuşatıcı sağlıklı değil astım bronşit mantar egzama gibi sorunlara sebep olur
livanurvealpinannesi61 heymom__ kimyasal var içinde yumuşatıcı önermiyor uzmanlar siz bilirsiniz tâbi ama ilerde astım bronşit mantar alerji egzamaya sebep oluyor
heymom__ livanurvealpinannesi61 ikinci bebeğim, ilkinde de kullanmıstım bir sıkıntı yasamadım ama tabii doğruluğu vardır muhakkak. Ütülemeden kesinlikle cildine temas ettirmiyorum kurutma makinesinde de yüksek derecelerde kuruyor belki ondan yasamamısımdır
Seda3399 Şimdiye kadar kullanmadım şimdi tualete alisio çamaşırlarında sanki çiş kokusu aldım o yüzden kullansammi diye