derin0_ Çoğu zaman oluyor kan tahlıllerım temız çıktı kardiyolojiye de randevu alıcam ama genelde adetıme yakın her ay illa oluyor çok rahatsız edıyor benı korkutuyor acıkcası başına gelen var mı yemın edıyorum kendımle ugrasıyorum yetti ya :(