dilekcorek Şu an odanın ısısı 22-24 derece olduğu için tulumun altına hiç bi şey giydirmiyorum sadece bezle. Ama hava soğuk olduğu zamanlarda sadece body giydiriyorum. Ben LC Waikikiden almışdım, zaten üzerinde kart gelmişdi, orda hangi derecede nasıl giydirilmeli o yazılmışdı.