Ben resmen kel kalıyodum önleri falan o kadar açılmıştı ki saçımı toplayamıyodum herkes aaa saçların açılmış kafanın derisi gözüküyor diyodu çok üzülüyordum küvetten topladığım saçları sıkı topak yapınca mandalina kadar oluyodu sonra birden kesildi dökülmesi ce bütün saçlarım geri çıktı fön çekince valan kısa saçlar dik dik duruyor kulaklarımın önünde favorilerim var hatta😄Beslenmene dikkat et et balık süt yoğurt vs çok sıkı toplama saçlarını