Ben sağınca çıkan miktara hiç takılmıyorum sağınca iki göğsümden toplam 100 cc bile gelmiyor ama çocuğumun kilo alımı iyi çişli bez sayısı iyi, biliyorum bazen 500 cc süt versem bile içecek bi kızım var ama doymadığı için değil emmek istediği için böyle yapıyor, ayrıca sağım makineleriyle bebeğin çene kasının gücü bir değil bebekler çok çok daha güçlü, bence kendinizi strese sokmayın bebeğin kilosu iyiyse geri kalan şeylere takılmayın