Arkadaşlar merhaba. 8 haftalık hamileyim. 2. Gebeliğim. İlk gebeliğimde mide bulantısı ve asırı halsizlik yasamadım. Sabah iyi isem akşam kötüyüm aksam iyi isem sabah kötüyüm. Anım anımı tutmuo. Kollarımı bazen kaldıracak halim yok. Öğretmenim ve ders anlatırken cok zorlanıyorum. Sizde durumlar nasıl. Sizler de böyle geçiriyor musunuz? Normal mi yaşadıgım bu sürec?