meliketekinn mevabc iki aylıktan beri veriyorum suyu altı aylık olduk. O zaman ishal salgınına yakalandık doktor hanım verin demişti sonrasında kes dedi ama bende kesmedim azalttım
mamylatte Ben vermiyordum 3-4 aylıkken klimada yatıyorduk 7/24 klismdaydık kuruluktan dolayı geniz akıntıısnoldu bende vermeye başladım mama içiyordu bu arada Yani bilmiyorum bence en iyi bebeğinizi bilen takşp eden doktor yanıtlar bu soruyu
tomrisinizi mevabc 4 aylık bebeğim sicak bir yerde yaşıyoruz ben iki üç çay kaşığı veriyorum emzirdikten sonra günde bir kez çok sıcağa maruz kaldiysak iki kez daha fazlasını vermedim
simaym94 mevabc doğduğun da Su kaybı felan oldu mu böbrekleri susuz kaldı mı verebilirsiniz 2 3 damla mama içiyorsa verin ben veriyodum hep birşey olmaz Allah’ın izniyle
sarikavun mevabc mama veriyorsaniz her mamada 5ml fln fazla suyla hazirlayin ben oyle yapiyodum hala da oyle yapiyorum. Gunluk 5-10 ml su yetiyo zaten bebislere fazlasi beslenmeyi etkileyebiliyo