Kızlar oğlum şu an 27 aylık ve tuvalet eğitimine başlayalı üç ay oldu ilk bir aydan sonra sonuç almaya başlamıştık gündüzleri tamamen söylüyordu kaçırma çok nadir oluyordu o da oyun esnasında ama son bir haftadır gün içerisinde neredeyse tamamını üzerine yapıyor ya da ortadaki yeri çişini yapıyor yaptıktan sonra söylüyor ve gülerek anne cıs yaptın diyor tuvalete götürmeyi teklif ettiğimde kesinlikle reddediyor ve ağlama krizine giriyor yani bu durumu yaşayan var mı biz bitti derken neden başa sardık neden söylemiyor fikirlerinize ihtiyacım var nasıl bir yol izlemeliyim çok sabırlı olmaya çalışıyorum ama artık sinirlerim bozulmaya başladı